Új festést kap a Ferrari Szuzukától

2018.10.04. 11:48

Csütörtökön bemutatta új festését, illetve egészen pontosan új szponzorát a Ferrari Szuzukában: a Japán Nagydíjtól kezdve a Mission Winnow projekt is ott lesz az olaszok autóján.

Ez a dohányipari óriási Philip Morris által támogatott kutatóprojekt, amivel új tudományos, technológiai és innovációs megoldásokat keresnek egy jobb jövő reményében. A dohánytermékek reklámját szigorúan tiltja a Forma-1, ezért a Philip Morris, ami a szezon elején 2021-ig hosszabbította meg együttműködését a Ferrarival, direktben nem is jelenhet meg az autón.

Az új szerződés értelmében a Philip Morris rendelkezik a legnagyobb szponzorhelyekkel, de mostanáig vártak, hogy ezt a gyakorlatban is megmutassák – nem is akárhogy, kapásból hét helyre tették fel az MW logóját a Ferrarira.

Az olaszok csapatfőnöke, Maurizio Arrivabene a bemutató alatt elmondta, hogy a dohánycég szerződésük értelmében akár azt is megtehette volna, hogy teljesen más színűre festeti át a kocsit, de tiszteletben tartották a Ferrari-vöröset.

Köszönjük, hogy minket olvasol minden nap!

Ha szeretnél még sokáig sok ilyen, vagy még jobb cikket olvasni az Indexen, ha szeretnéd, ha még lenne független, nagy elérésű sajtó Magyarországon, amit vidéken és a határon túl is olvasnak, akkor támogasd az Indexet!

Tudj meg többet az Index támogatói kampányáról!

Milyen rendszerességgel szeretnél támogatni minket?

Mekkora összeget tudsz erre szánni?