A megállapodás értelmében az évi 1000 forintos díjakból származó bevétel meghatározott, valamint minden kártyás vásárlás értékének 0.5 százalékát a ferencvárosi utánpótlás labdarúgócsapatok támogatására fordítják.
Sikeres csapatok sikereit követve
Patyi Sándor, a pénzintézet vezérigazgató-helyettese szerint külföldön már bevett gyakorlat, hogy a bankok szurkolói kártyák kibocsátásával támogatják a legnépszerűbb klubokat. Példaként a Manchester Unitedet, a Chelsea-t, az AC Milant és az AS Romát említette. Évente 10 ezer új ügyfélre számítanak, ezzel a ferencvárosi utánpótlás-csapatok működtetési költségének 7-10 százalékát tudják fedezni.
Furulyás János, a Ferencváros elnöke szerint az utánpótlás-nevelés a klubnak évente 55 millió forintba kerül. Így egy olyan új kezdeményezést üdvözölhetünk, melynek segítségével az ország legnépszerűbb csapata egyedülálló lehetőséghez jut. Nem csupán a Ferencváros, de az egész magyar labdarúgás számára is rendkívül fontos szempont az, hogy a mi utánpótlásunk megfelelően működjön.
Szeiler: Drágább egy légiós, mint egy fiatalt felnevelni
Szeiler József, az FTC Labdarúgó és Sport Kft. ügyvezetője hozzátette: Hiába kezdte remekül a tavaszt a csapat, a jelen Ferencvárosára az a jellemző, hogy a csapat gerincét idegenlégiósok alkotják, és szinte alig található a mostani keretben olyan labdarúgó, aki nálunk nevelkedett volna. Mindez nem szerencsés, ráadásul meglehetősen költséges megoldás. Drága pénzen igazolni sokkal kevésbé kifizetődő, mint egy fiatal felnevelni, beleplántálni mindazt, amit a Ferencváros jelent. A kártya tulajdonosai kedvezményt élvezhetnek a bérletek vásárlásánál, és elővételi joggal is rendelkeznek.
- Biatorbágy, Sasbérc út
- Alapterület m2 Szobák db Vételár
- Budapest, eladó lakás
- Alapterület 128 m2 Szobák 4 db Vételár 196,5 M Ft
Rovataink a Facebookon