Várták az ajánlatot
Az Index körkérdést intézett a határozat után az NB I-es klubok vezetőihez, akik szinte egyöntetűen mondták, hogy várják az ajánlatokat. Ezek után azonban ajánlatok nem jöttek, a Ferencváros azonban megkereste a bank elöljáróit, mondván hirdessenek a Fradi pályán, illetve a nemzetközi kupában is érdekelt csapat mezén. A Ferencvárost azonban kikosarazták.
Nem kell a Fradi
A Magyar Fejlesztési Bank Rt. reklámügynöksége, a HUNGEXPO Reklám és Marketingkommunikációs Rt. hivatalos levélben közölte, hogy a bank kommunikációs stratégiájába nem fér bele a Ferencváros labdarúgó csapatának támogatása. Az MFB sem a pálya szélén elhelyezett reklámtáblákon, sem a mezen, nem kívánja hirdetni magát.
Az indoklás szerint az MFB Rt. igazgatósága már korábban jóváhagyta a 2002. évre szóló reklám-marketing- és PR költségvetést, ezért az idei tervekben szereplő kiadásokon túl más hazai sportegyesülettel reklámszerződés megkötésére nincs lehetőség.
Több a kevesebb?
Csak emlékeztetőül néhány adat a Ferencváros és az Újpest mérkőzéseinek elmúlt bajnokságbeli látogatottságát, nézettségét illetően: a Ferencváros hazai mérkőzéseit átlagosan 6892 néző tekintette meg, az Újpestét 3621 fő. A Ferencváros MTV által közvetített mérkőzéseit átlagosan 583 637 néző látta, míg az Újpest mérkőzéseinek átlagos nézettsége 426 886 fő volt.