A világ vezető sportszergyártói igyekeznek az aktuálisan legmagasabban jegyzett sportolókkal reklámozni legújabb termékeiket. Ez a labdarúgásban is így van, a Nike például a francia Riberyvel mutatta be legújabb rózsaszín cipőjét. Rózsaszínt hirdetett a Puma is, mégpedig a chelsea-s Anelkával.
Az Adidas új reklámfilmjében is Chelsea-labdarúgó, a német Michael Ballack szerepel. A nem túl bonyolult történet szerint a világbajnoki és Európa-bajnoki ezüstérmes játékos mintegy 6-8 méterről akarja átrúgni a labdát egy karikán, amit a társa tart neki. Ballack két lépésről fut neki a labdának, majd nagy erővel társa férfiasságát találja el.
Az ismeretlen statiszta összeesik, a német a kezét felemelve, mosolyogva kisétál a képből. A Predator cipő reklámszlogenje így szól: Rúgj erősebben!
Nem ez az első reklámfilm, amely egy klasszis ügyetlenségére épít, legutóbb a tavalyi év legjobb játékosáról, Kakáról készült egy felvétel, aki egy filmforgatás szünetében szétlőtt egy lámpát.