Mit kezdjen a Bayern 200 millió euróval?
A Bayern München tárgyalásokat folytat az Audival egy esetleges együttműködésről. Az egyezség szerint az autógyártó cég – amely eddig is támogatója volt a klubnak – jelentősebb részesedést és reklámjogokat akar venni a Bayernnél: 200 millió eurót (több mint 55 és fél milliárd forintot) fizetne.
A német Bild szerint a cég a részvények kilenc százalékáért fizetne 90 milliót, a fennmaradó összeget pedig tíz évre szóló reklámszerződésért adná. A klub azonnal bejelentette, a pénzt az Allianz Arenára költené.
Ennek ellenére a lap tíz jó tanácsot adott a klub vezetőinek, mire lehetne költeni a pénzt. Az ötletek között szerepelnek a realitástól kevésbé és teljesen elszállt gondolatok is. Ez utóbbiak közé tartozik az ajánlat, hogy a városi rivális 1860 Münchent elnököstül, szponzoraival és 1000 szurkolójával lőjék ki a holdra.
Megvásárolhatnák Ronaldót és Kakát a Real Madridtól 94 illetve 65 millióért, valamint Diegót a Juventustól 24,5 millióért, és még maradna is 16,5 milliójuk. Kevésbé okos felvetés, hogy az első csapat 25 játékosa kapjon saját testsúlyának megfelelő kilogrammnyi aranyat.
Az ötletek között szerepel 20 éves életjáradék a francia Riberynek évi 10 millió euróért, vagy épp részvényeket venni a nagy ellenség Dortmundnál. Ajánlanak egy Bugatti Veyron 16.4 Grand Sport-ot is, mint a jelenlegi egyik legdrágább autót a világon és hozzá Michael Schumachert sofőrnek, évi 5 milliós fizetésért.
Szerepel e listán 56 étkezés Roman Abramoviccsal, aki a hétvégén költött el 35 ezer font feletti összeget New Yorkban egy társasággal vacsorára. Az újság átvenné a Schalke adósságait is, így végleg el lehetne távolítani egy riválist.
A szurkolóknak legszimpatikusabb az lehet, hogy - az Oktoberfesten kapható 8,50-es áron kalkulálva - 23,5 millió liter sört osszanak szét közöttük.