Natália
1 °C
7 °C

Majdnem megfojtotta, pirosat se kapott

2014.12.06. 20:44

Brutálisan szabálytalankodott a Stoke City védője, de Charlie Adam megúszta piros lap nélkül Alexis Sánchez fojtogatását.

A Stoke mindig is szerette a kemény játékot, de időnként azért túlzásba viszi. Az Arsenal elleni meccs 83. percében Alexis Sánchez próbált megszerezni egy labdát. Adam azonban ezt nem hagyhatta, hátulról ráfogott a csatár nyakára, majd visszahúzta, még ekkor sem engedte el, másodpercekig szorította. A durvaságért piros lapot is kaphatott volna, de megúszta egy sárgával.

A Stoke középpályása már hírhedt pusztító, márciusban éppen egy másik Arsenalos, Giroud-t intézte el, és kapott hárommeccses eltiltást, de ezen kívül is elég sok incidenst jegyeztek fel róla. Gareth Bale bokáját is úgy megtaposta 2011 májusában, hogy az több meccset nem is játszhatott a szezonban.

A meccset a Stoke City 3-2-re nyerte.

Köszönjük, hogy minket olvasol minden nap!

Ha szeretnél még sokáig sok ilyen, vagy még jobb cikket olvasni az Indexen, ha szeretnéd, ha még lenne független, nagy elérésű sajtó Magyarországon, amit vidéken és a határon túl is olvasnak, akkor támogasd az Indexet!

Tudj meg többet az Index támogatói kampányáról!

Milyen rendszerességgel szeretnél támogatni minket?

Mekkora összeget tudsz erre szánni?

Mekkora összeget tudsz erre szánni?