A Facebook közvetíti Indiában a spanyol bajnokságot

2018.08.14. 07:56 Módosítva: 2018.08.14. 08:26

A spanyol első osztályú labdarúgó-bajnokság, a La Liga - más nevén a Primera División - bejelentette kedden, hogy történelmi jelentőségű megállapodást kötött: az indiai szubkontinens országaiba a következő három idényben a Facebook közvetítheti a bajnokság meccseit.

Alfredo Bermejo, a La Liga digitális stratégiáért felelős igazgatója a Reutersnak úgy nyilatkozott: az utóbbi két évben az volt az egyik céljuk, hogy a lehető legnagyobb közönség tudja nézni a mérkőzéseket, ezért ingyenes platformokkal is megállapodtak. A Facebookot például csak Indiában 270 millió ember használja - jelezte.

A mostani megállapodás szerint Afganisztánban, Bangladesben, Bhutánban, Indiában, a Maldív-szigeteken, Nepálban, Pakisztánban és Srí Lankán a Facebook kapta meg a La Liga meccseinek közvetítési jogát a Sony Pictures Network helyett. Egyik fél sem árulta el a szerződés összegét, de a Sony állítólag 32 millió dollárt fizetett a közvetítés jogáért 2014 és 2018 között.

A technológiai cégek egyre jobban érdeklődnek a sportközvetítések iránt, hogy megtartsák piacaikat a fiatalabbak körében. Ez év elején például az Amazon arra nyerte el a jogot, hogy 2019-től minden idényben az angol Premier League húsz meccsét közvetítse Nagy-Britanniában. (MTI)

Borítókép: DIPTENDU DUTTA / AFP

Rossi

Ismerd meg a magyar labdarúgás hősének emlékezetes pillanatait!
Folytassa, Mister!

MEGVESZEM

Elindult az Indamedia média és marketing-kommunikációs kiadványa.

További szakmai tartalmakért kattints és kövess bennünket!

MEGNÉZEM