László
19 °C
35 °C
Index - In English In English Eng

Támogasd a független újságírást, támogasd az Indexet!

Nincs másik olyan, nagy elérésű online közéleti médiatermék, mint az Index, amely független, kiegyensúlyozott hírszolgáltatásra és a valóság minél sokoldalúbb bemutatására törekszik. Ha azt szeretnéd, hogy még sokáig veled legyünk, akkor támogass minket!

Milyen rendszerességgel szeretnél támogatni minket?

Mekkora összeget tudsz erre szánni?

Góltól fosztotta meg 0-0-nál a magyar válogatottat a szlovén bíró?

2019.06.12. 00:08

A több nagy helyzetet is kidolgozó, majd ki is hagyó magyarok Pátkai Máté góljával végül 1-0-ra legyőzték Wales válogatottját a két csapat kedd esti Európa-bajnoki selejtező mérkőzésén Budapesten. Az akkor még 0-0-ra álló találkozó legnagyobb magyar helyzete a 78. percben maradt ki, miután Bale a saját kapusa elől az égbe fejelte Varga beívelt szögletét, majd Henessy melléütött az aláhulló labdának, ami így a vele felugró Baráth Botondról a kapu felé pattant.

A labdát végül Allen tisztázta akrobatikus mozdulattal, legalábbis Jug, a szlovén játékvezető szerint a mentés előtt nem haladt át a labda teljes terjedelmével a gólvonalon. Az eseményekről készült felvételt nézve viszont fennáll a gyanú, hogy ez bizony bent volt. Bár a kamera nincs vonalban, Allen támaszkodó lába épp a vonalon van, amihez képest a labdát valamivel bentebbről tűnt kihúzni másik lábával a walesi.

 Szerencsére végül nem ezen múlt, Pátkai két perccel később már érvényes gólt szerzett, amivel a magyar válogatott 1-0-ra megnyerte a meccset.

Ön szerint teljes terjedelmével áthaladt a labda a gólvonalon Baráth helyzeténél?

  • 18435
    Igen
  • 7205
    Eldönthetetlen, de a lényeg, hogy nyertünk.
  • 1227
    Nem

Köszönjük, hogy olvasol minket!

Ha fontos számodra a független sajtó fennmaradása, támogasd az Indexet!