Továbbra is a Bayern Németország kirakatklubja
A Frankfurtban megjelenő "Horizont Sport Business" című gazdasági lap a legismertebb német gazdasági- és marketing-szakembereket, illetve közgazdászokat kért fel arra, hogy nyolc szempont alapján rangsorolják az élvonalbeli futballgárdákat. Hét kategóriában a müncheniek végeztek az élen.
A bajor együttesnek a legnagyobb a reklámértéke, a müncheniek kötik a legkedvezőbb feltételekkel a szponzori szerződéseket, a kommunikációs stratégia kategóriában is a Bayern a listavezető. A menedzsment felkészültsége, a stadion felszereltsége és a perspektivikus lehetőségek és az ajándéktárgyak értékesítéséből származó bevételek tekintetében sem előzi meg senki a münchenieket.
A csapat és szurkolók közötti viszony azonban az elemzők szerint a Hertha BSC-nél, Dárdai Pál csapatánál a legszorosabb. Ebben a kategóriában a Schalke 04 és a Borussia Dortmund is megelőzi a münchenieket.