A Borsodi Sör még három évig MLSZ-szponzor marad
A Borsodi Sörgyár Zrt. 2009 végéig meghosszabbította szponzorációs szerződését a Magyar Labdarúgó Szövetséggel. A sajtótájékoztatón Kisteleki István MLSZ-elnök és Derek Hopkins, a cég vezérigazgatója látta el kézjegyével a megújított kontraktust, amelynek anyagi részleteit nem hozták nyilvánosságra.
A megállapodás értelmében a támogatásért cserébe az MLSZ vállalta, hogy a felnőtt és az U21-es válogatott évente 8-8 mérkőzést játszik, amelyből 4-4 Magyarországon lesz, illetve exkluzivitást garantál partnerének a sörgyártók között.
"Köszönet jár a Borsodi Sörgyárnak a kitartó támogatásért, amelynek nagyságrendje igen nagy ebben a nehéz időszakban" - mondta Kisteleki.
"A futball a legnépszerűbb sportág, büszkék vagyunk, hogy támogathatjuk a magyar válogatottat, már csak azért is, mert a sörfogyasztók többsége, különösen szereti a futballt. A szerződés időtartama mutatja, hogy elkötelezettek vagyunk a labdarúgás iránt" - jegyezte meg Hopkins, aki hozzátette, a 2003-as szerződés óta azt tapasztalta, az MLSZ inkább többet akart nyújtani a vállaltaknál, ezért is döntöttek a hosszabbítás mellett.