Judit
2 °C
7 °C

Csökkenti a Borsodi Sörgyár a magyar foci támogatását

MTI
2007.02.13. 16:04
A Borsodi Sörgyár Zrt. és a Magyar Labdarúgó Liga megállapodott, hogy az élvonalbeli bajnokságra vonatkozó, 2005 augusztusában, 2+1 évre kötött névadó szponzori szerződésben szereplő egyéves hosszabbításra nem kerül sor.

A sörgyár közleményéből ugyanakkor kiderül, hogy a mostani idényben a felek eleget tesznek a szerződésben foglaltaknak, illetve a felnőtt és az U21-es válogatott a továbbiakban is élvezi a támogatást.

A cég azzal indokolta döntését, hogy a mostani bajnokság televíziós közvetítése lekerült az RTL Klub képernyőjéről és a liga által megkötött új televíziós szerződések ugyan a csapatok érdekeinek megfelelnek, mivel jobb időpontokban és több alkalommal kerülnek képernyőre, de ez a változás nem szolgálta a Borsodi érdekeit, ugyanis a Borsodi, mint alkoholos termék gyártója a hatályos törvények szerint csak kereskedelmi televízióban jelenhet meg a mérkőzések szünetében reklámjaival. Ráadásul marketing célkitűzéseit csak országos lefedettséget biztosító kereskedelmi televízióban történő közvetítésekkel érheti el.

"A hazai labdarúgás melletti elkötelezettségünk, felelősségünk a nemzeti válogatott támogatásán túl megnyilvánul a mai bejelentésben is, hiszen ezzel lehetőséget szeretnénk biztosítani a Magyar Labdarúgó Ligának, hogy az elkövetkező hónapokban megtalálja az első osztályú labdarúgó-bajnokság új névadó szponzorát" - mondta Fehér Imre, a Borsodi Sörgyár Zrt. kommunikációs igazgatója.

Köszönjük, hogy minket olvasol minden nap!

Ha szeretnél még sokáig sok ilyen, vagy még jobb cikket olvasni az Indexen, ha szeretnéd, ha még lenne független, nagy elérésű sajtó Magyarországon, amit vidéken és a határon túl is olvasnak, akkor támogasd az Indexet!

Tudj meg többet az Index támogatói kampányáról!

Milyen rendszerességgel szeretnél támogatni minket?

Mekkora összeget tudsz erre szánni?

Mekkora összeget tudsz erre szánni?