Az ISM szerint skeres volt az egy/szer/se kampány

MTI
2002.01.23. 17:04
A felmérések szerint 5.6 millió emberhez jutott el az Ifjúsági és Sportminisztérium tavaly októberben indított, egy/szer/se elnevezésű kommunikációs kampánya a doppingszerek használatának megelőzésére.

Az elmúlt közel négy hónap alatt öt tévécsatornán 280 alkalommal vetítették a társadalmi célú reklámfilmet, országosan 250 óriásplakát hívta fel a figyelmet a problémára.

A kampány üzenete elsősorban a fiatal, amatőr sportolókhoz szólt, ezért 370 szakmunkás- és szakközépiskolába, gimnáziumba juttatták el dr. Bakanek György, a téma legavatottabb hazai szakértője által szerkesztett kiadványt, amely már 400 edzőteremben is megtalálható.

Az október 4-i indulás óta négyezren keresték fel a http://www.szteroid.hu című honlapot.

A kampány részeként rendezett Tisztán-fitten program keretében egy testépítő edzett orvos és szakedző irányítása mellett, s nyolc hét alatt szteroidok nélkül, speciális diétával és táplálék-kiegészítőkkel 4 kg tiszta izomtömeg-növekedést ért el. Ekkora fejlődést korábban sokan elképzelhetetlennek tartottak tiltott szerek fogyasztása nélkül.

"Hamarosan egy védjegy-programot indítunk, amelynek során az ISM jelével látjuk el a bevizsgált és szteroidokat nem tartalmazó táplálék-kiegészítőket" - tette hozzá Deutsch Tamás ifjúsági és sportminiszter.