A második legnézettebb műsor lett az idei Super Bowl

MTI
2008.02.05. 10:37
A tengerentúli profi amerikaifutball-liga (NFL) magyar idő szerint hétfő hajnalban rendezett nagydöntője, a 42. Super Bowl minden idők második legnézettebb televíziós műsora lett az Egyesült Államokban.

A Nielsen Media kutató cég kimutatásai szerint 97,5 millióan ültek le a képernyők elé megnézni a találkozót. A szokottnál is nagyobb érdeklődés persze érthető volt, hiszen a New England Patriots 18 győzelemmel, veretlenül jutott a Super Bowlba, és egyetlen találkozóra volt attól, hogy makulátlan mérleggel legyen bajnok, ami az NFL-ben korábban csak egyetlen csapatnak, a Miami Dolphinsnak sikerült még 1972-ben. A New York Giants azonban megálljt parancsolt és hallatlanul izgalmas összecsapáson 17-14-re legyőzte a sokkal esélyesebb Patriotsot.

A legnézettebb műsor a MASH című tv-sorozat 1983-as záróepizódja maradt, amelyet 106 millióan követtek nyomon. Az eddigi legnézettebb Super Bowl (94,1 millió), amely a harmadik helyre csúszott vissza a listán, az 1995-ös döntő volt, amikor a Dallas Cowboys a Pittsburgh Steelers együttesét győzte le. A tavalyi Indianapolis Colts-Chicago Bears Super Bowl (93,15 millió) a negyedik a sorban.