Lázár, Olimpia
-2 °C
3 °C

A Veszprém kézicsapata elveszíti főszponzorát

2015.07.06. 16:24

Közel kéttucat trófeát szerzett a veszprémi férfikézilabda klub azóta, hogy 2005-ben az MKB Bank lett az egyesület névadó főszponzora. Immár csak egyetlen lépésre van a férfi kézilabda trónjától, amelynek mostantól az utánpótlását támogatja a bank.

Az idén másodszor szerepelt az EHF Bajnokok Ligája Final4-ban az MKB-MVM Veszprém, és a tavalyi negyedik hely után ezüstérmet szerzett a legrangosabb kupasorozatban. Ezzel a meghatározó magyarországi egyesület a világ legjobbjai közé emelkedett: a hazai kézilabdaéletben egyeduralkodó csapat immár csak egyetlen lépésre van attól, hogy elfoglalja az őt megillető helyet a férfikézilabda trónján, áll a pénzintézet közleményében.

Az MKB Bank rendkívül büszke arra, hogy a csapat sorozata arra az időszakra esett, amikor a bank névadó főszponzora lehetett. Az együttműködés 2005-ös kezdete óta eltelt egy évtizedben 23 trófeával szerzett örömet a szurkolóinak és a sportbarátoknak a veszprémi csapat, miközben tagjai megmaradtak szerény, szimpatikus sportembereknek.

Az MKB Bank korábban is ragaszkodott ahhoz, hogy a tőle érkező támogatás – tíz év alatt több mint kétmilliárd forint – meghatározott részét az utánpótlásra fordítsa az egyesület. A most lejárt támogatói szerződést erre ráerősítve, a jövőben kizárólag az utánpótlásra koncentrálva kívánja megújítani a bank. Ezzel párhuzamosan névadó főszponzorból egyszerű támogatóvá válik azzal a meggyőződéssel, hogy a Veszprém világos jövőképpel és garantált jövővel rendelkező, maximálisan piacképes csapat: olyan, amelyik ismertségben és népszerűségben is felbecsülhetetlen értéket jelent mindenkori főtámogatójának.

A változás a hitelintézet szponzorációs gyakorlatának egészével is összefüggésben van, hiszen azt az eddigieknél visszafogottabban, és hangsúlyosabb utánpótlásfókusszal kívánja folytatni az MKB Bank. A Magyar Úszószövetséggel létrejött, a 2017-es úszó világbajnokság támogatásáról szóló együttműködésnek például szerves és meghatározó része a 2019-es évi junior világbajnokság szponzorációja.