Elindult az Indamedia média és marketing-kommunikációs kiadványa.
További szakmai tartalmakért kattints és kövess bennünket!
MEGNÉZEMAz NFL-hez hasonlóan az NBA is be akarja tiltani a Twitterezést, az amerikai futballisták hétfői bejelentése után a kosárliga vezetői úgy határoztak, a mérkőzések kezdete előtt 90 perccel mindenféle webes közösségi szolgáltatás használata tilos lesz a csapatok játékosainak, vezetőinek és mindenkinek, aki a klubokhoz tartozik.
A tiltás a mérkőzéseket követő sajtótájékoztatók végéig érvényes. David Stern, az NBA első embere szerint nem kell többet látni a dologba, mint amennyit valójában jelent. „Semmi gond a Twitterezéssel, vagy a facebookkal, amíg valaki szabadidejében a rajongóival tartja a kapcsolatot, de elég furcsán veszi ki magát, ha egy játékos a félidőben a kispadról twiteli be a meccs eredményét” – mondta Stern.
A felvetés valós, a Milwaukee csatára, Charlie Villanueva posztolt a nagyszünetben, Shaq O’Nealnek pedig több mint két millió követője van a Twitteren. A Phoenixből Clevelandbe szerződött center egyébként arra használja a site-ot, hogy fölös jegyeket passzoljon el, de kérte már a követők segítségét egy scrabble-játszmához is.
Stephon Marbury egész napos élő webcam-közvetítést szervezett magáról, ahol többek között bevallotta, hogy néha szív egy kis marihuánát, Michael Beasley pedig – nem sokkal azelőtt, hogy pszichiátriai kezelésre vonult volna – öngyilkosságot vetett föl egy közösségi oldalon.
Az érintettek (NBAPA – a játékosok szervezete) szóvivője, Dan Wasserman csak annyit mondott, a hivatalos állásfoglalással megvárják, míg a szabályt véglegesítik, de hozzátette, az NBA rendelete ellentmondhat néhány játékos klubjával kötött szerződésének.
A New York-ban zajló US Open tenisztornán is tilos a Twitter, a játékosokat a stadionba érve utasítják, mellőzzék az írogatást.
Pontosan nem tudni, miért, mert fontos információ eddig nem került így nyilvánosságra. Olyanok viszont igen, amit eddig általában a sajtóból tudtak meg a rajongók, ám a Twitter létrejöttével új forrásra bukkantak: nem biztos, hogy ez tetszik a médiának.
Elindult az Indamedia média és marketing-kommunikációs kiadványa.
További szakmai tartalmakért kattints és kövess bennünket!
MEGNÉZEM