Zalán
2 °C
8 °C
Index - In English In English Eng

Szalma Baksi Ferenc

szbf
Felfüggesztik az elsőajtós felszállást a BKK járatain Felfüggesztik az elsőajtós felszállást a BKK járatain

A főpolgármester egy sor kérdésre választ vár az operatív törzstől. Megalakult a Budapesti Egészségügyi Fórum.

március 11. 12:47

Halálos metróbaleset volt Mexikóvárosban Halálos metróbaleset volt Mexikóvárosban

Összeütközött két szerelvény. Sok sérült is van.

március 11. 11:27

Az ügyészség szerint 400 lóerősre tuningolt autóval gázolták el a ceglédi fiatalokat Az ügyészség szerint 400 lóerősre tuningolt autóval gázolták el a ceglédi fiatalokat

Vádat emeltek a tavaly áprilisi baleset ügyében, amelyben egy 18 éves lány meghalt,

március 11. 09:15

Ha valaki azt hinné, hogy csak a luxusautók tulajdonosai tudnak bicskanyitogatóan parkolni, az nagyon téved, mert láttunk már a Szent István parkban felejtett rozzant Daewoo Ticót is. A helyszín ezúttal is Budapest XIII. kerülete, az újlipótvárosi Pozsonyi út, ahol egy svejci rendszámú vasat támasztottak le bravúrosan. Igen, jól látják, mozgáskorlátozottaknak fenntartott helyeket foglalt el.

image (3).png
Fotó: Olvasói fotó / Index

Nézzük meg másik szögből is, mert egy műalkotást érdemes alaposan kielemezni. Zürichben hány frankos büntetés járna ezért?

image (2).png
Fotó: Olvasói fotó / Index

Egy hatalmas, több mint húszéves Malév-reklámtábla bukkant elő a Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtér kettes terminálja felé vezető úton, ahol turbó körforgalom épül. A hirdetés 1997-ben jelent meg először a monumentális reklámhídon, amit pénteken éjjel bontottak le a kivitelezők. A magyar nemzeti légitársaság 2012-ben szűnt meg, aki most egy kicsit nosztalgiázni szeretne, kattintson erre a cikkre>>>

malev-reklamtabla-bud-korforgalom-bontas
Fotó: Budapest Airport

A váratlanul felfedezett ereklye a megújuló Közlekedési Múzeumba kerül. (Budapest Airport)

Szlovén újságírók fejéből pattant ki a zseniális ötlet: mi lenne, ha egy versenypályán összeeresztenék az egykori Jugoszlávia útjait uraló kocsikat. Persze, sokan most biztosan legyintenek, mi értelme van ennek, 402 méteren úgyis a legerősebb győz, de azért ez nem ennyire egyértelmű.

A csapat (mielőtt megnéznék a videót, tippeljenek, én elbuktam):

  • Yugo 55, ami az amerikai piacot is majdnem meghódította (55 lóerő)
  • Zastava 101, amit mindenki csak „százegyesnek” hívott (55 lóerő)
  • Volkswagen 1200 J Beetle, a klasszikus bogárhátú (34 lóerő)
  • Zastava 750, a legendás „Fićo” (25 lóerő)
  • Polski Fiat 126, a nem kevésbé legendás „Peglica” (26 lóerő)
  • és végezetül a Renault 4 TL, az összetéveszthetetlen, műszerfalból kilógó váltóval (34 lóerő)