Eszter, Eliza
10 °C
21 °C
Index - In English In English Eng

Világi Máté

Ezt tudjuk a következő PlayStationről Ezt tudjuk a következő PlayStationről

Erősebben, gyorsabban, magasabbra. 8K felbontásban, SSD-vel felturbózva, sztárjátékokkal. Csak azt nem tudjuk, mikor, és mennyiért.

4 órája

A kurblis játékkonzol a legjobb ötlet a Gameboy óta A kurblis játékkonzol a legjobb ötlet a Gameboy óta

A Panic új hardvere egyszerre retró és innovatív.

tegnap, 15:00

Játékokkal ösztönözné munkásait az Amazon Játékokkal ösztönözné munkásait az Amazon

Minél több doboz megpakolásával és kiküldésével javíthatnak az eredményeiken a dolgozók.

május 22. 13:43

A New Yorker egy gyönyörű hagyományát folytatva ismét betekintést nyújt a lovak elméjébe, ezúttal a Kentucky Derby verseny utáni interjúi megírásával. Eddig mindig csak a zsokéktól hallhattuk, milyen volt egy-egy futam, így épp itt volt az ideje, hogy John Kenney megkérdezze az igazi sztárokat, a lovakat.

Mikor a csengő megszólalt, bevizeltem. Olyan hangos volt. A kapuk kinyíltak és felsikoltottam. Mindenki rohant, mint az őrült. Egy dongónak kinéző apró ember volt a hátamon. Volt egy botja, és a seggemet verte vele. Ez elég fura volt

– gondolhatta Country House.

Fogalmam se volt, miért futottunk, vagy kinek az ötlete volt egyáltalán, hogy fussunk, főleg ilyen gyorsan. Azt se tudtam, hogy hova rohanunk. Valamint a nevem Greg, nem War of Will. Azt se tudom mit jelent, vagy hogy az emberek miért hívnak így

– panaszkodta War of Will (Greg).

A helyzet iróniája, hogy nem is szeretek futni. Egy tempósabb séta pont ugyanolyan jó kardió, de kevésbé terheli le a tested

– mondta Long Range Toddy.

A többi, hasonló jellegű szösszenet megtalálható a New Yorker oldalán.

Már mindenki hallott a pohárról, ami betolakodott a világ egyik legnépszerűbb sorozatába. Ugyan tegnap kivágták a nyolcadik évad negyedik részéből, de egyrészt emléke az interneten örökké él, másrészt a Starbucks marketingesei se fogják elfelejteni, hiszen hatalmas ingyenreklám volt ez nekik. Pláne úgy, hogy az NEM IS AZ Ő POHARUK.

Mint kiderült, csak a forgatás étkeztetőjének a pohara volt. Ugyan a Starbucks nem kommentálta az esetet, biztos veregetik egymás vállát az irodában, hogy egy egyszerű papírpohárról mindenkinek az ő brandjük jut eszébe.

Stacy Jones, a Hollywood Branded marketingcég ügyvezetője 2,3 milliárd dollárra saccolja a véletlen termékelhelyezés értékét. Ezt arra alapozza, hogy hányszor került elő ez a sztori online és a hagyományos médiában. Hozzátette, hogy mivel mémmé vált, és még sokáig fog keringeni ilyen formában a neten, a valós érték gyakorlatilag felbecsülhetetlen.