Jelenleg 1,829 millió szélessávú internet-előfizetés van Magyarországon, de a növekedés jelenlegi üteme alapján még sokat kell várni arra, hogy átlépjük a kétmilliós határt. Különösen rosszul teljesítenek az adsl-szolgáltatók, havonta több ezren mondják le a hozzáférésüket.
A Nemzeti Hírközlési Hatóság (NHH) szerdai gyorsjelentése szerint március végén az adsl-t 806 ezren, április végén 804 ezren, május végén 801 ezren használták. A kábelnetes szolgáltatók viszont nem panaszkodhatnak, májusban 12 ezerrel, 1,028 millióra növelték ügyfeleik számát. (A gyorsjelentésben szereplő legnagyobb kábelszolgáltatók a kábeles piac 80-85 százalékát fedik le és az ő ügyfélszámuk az áprilisi 846 ezerről 856 ezerre nőtt.)
Az adsl-nél is gyorsabban csökken a hagyományos telefonvonalak száma. Májusban a telefonszolgáltatók 19 ezer vonalat kötöttek ki, ugyanakkor a kábeltelevíziós hálózaton működő telefonvonalak száma 12 ezerrel nőtt. Most száz főre 30,13 bekapcsolt vezetékes fővonal jut.
Az idén májusban az előfizetők az áprilisinál 4 millió perccel többet telefonáltak, azaz összesen 448 millió percnyi hívást kezdeményeztek. Az egy fővonalra jutó kezdeményezett hívások átlagos időtartama májusban 147,1 percről 148,8 percre nőtt, míg a hívások átlagos hossza változatlanul 3,13 perc volt.