3400 százalékkal nőtt a Foursquare
Nagyon jól ment a Foursquare-nek, a legnépszerűbb helyzetmegosztó alkalmazásnak. Egy éve alatt 3400 százalékkal növekedett. A Foursquare az egyik legsikeresebb helyzetmegosztó alkalmazás, egy olyan szolgáltatás, mellyel a felhasználók jelezhetik, éppen hol tartózkodnak, vagyis bejelentkeznek mobiljukkal különböző helyeken és ezzel egy időben értesítik is ismerőseiket, hol vannak. A napokban regisztrált a hatmilliomodik felhasználó a szolgáltatásra.
A siker felkeltette a piac érdeklődését is. A céget 250 millió dollárra becsülik és az a hír járja, hogy még az idén találnak befektetőt. Dennis Crowler alapító elismerte, hogy tavaly a Facebook és a Yahoo is felvásárlási ajánlatot tett nekik, de ők visszautasították.
A növekedés azonban nem elég, a szolgáltatás még nem lett mainstream. A Foursquare és konkurensei a Facebook Places, Gowalla nem került bele a köztudatba, az átlagos internethasználók nem használják. Egy néhány hónappal ezelőtti kutatás szerint az internethasználók négy százaléka használt már helyzetmegosztó szolgáltatást és csak egy százalék használ ilyet napi rendszerességgel.
A forgalom több mint negyven százaléka az Egyesült Államokon kívülről érkezik. Az alábbi infografika tartalmaz néhány érdekes adatot, például 380 millió bejelentkezés volt eddig, mely vasútállomások, éttermek, hotelek, műtermek a legnépszerűbbek a foursquaresek körében. Azt is megtudhatjuk, hogy hány Wendy keresztnevű lány jelentkezett be Wendy's éttermekbe.