Elindult az Indamedia média és marketing-kommunikációs kiadványa.
További szakmai tartalmakért kattints és kövess bennünket!
MEGNÉZEMA Facebook közzétette az oldalon futó alkalmazások fejlesztői számára készült listát arról, hogy a külső fejlesztésű programokban melyik online hirdetésszervező rendszerek reklámjait engedi megjelenni a közösségi oldal. A listán 68 ilyen profilú rendszer szerepel, de hiányzik róla a legnagyobb forgalmú online hirdetéskiszolgáló, a Google Adsense.
Az AdSense hiánya egyrészt meglepő, hiszen ezzel a legnagyobb hirdetésszervező reklámjaitól, illetve az ezekből származó bevételtől fosztja meg a Facebook a vele kooperáló fejlesztőket, másrészt várható volt, hiszen a közösségi oldal és a Google nagy konkurensen az online bizniszben, és kölcsönösen ott tesznek keresztbe a másiknak, ahol csak tudnak.
A Facebook valószínűleg abban bízik, hogy a közösségi oldal nyújtotta 500 millió potenciális felhasználónak nagyobb súlya lesz a mérleg plusz oldalán, mint az AdSense hiányának a negatívon. A fejlesztők mindenesetre elégedetlenkednek, és rámutatnak arra, hogy az engedélyezett hirdetésszervezők között több olyan is van, amelyek vitatott módszerekkel dolgoznak, és már többször vetült rájuk a csalás gyanúja.
Elindult az Indamedia média és marketing-kommunikációs kiadványa.
További szakmai tartalmakért kattints és kövess bennünket!
MEGNÉZEM