Elindult az Indamedia média és marketing-kommunikációs kiadványa.
További szakmai tartalmakért kattints és kövess bennünket!
MEGNÉZEMMitől nőtt meg ennyire acég értéke? A Twitter, bár a piac számára úgy tűnhet, nem rendelkezik nagyobb, hosszú távú üzleti tervekkel, a közösségi média egyik legmeghatározóbb oldala, egyre növekvő bevételi forrásokkal. A Twitter tavaly mutatta be a promótált tweeteket és a trendeket, amelyekkel már lehetőség volt hirdetésre. Ezek a szolgáltatások a vállalat első jelentős bevételi forrását adták.
Az eMarketer friss előjelzése szerint a Twitter 2011-ben megháromszorozza bevételeit, ez 150 millió dollárt jelent majd. Múlt hónapban kiderült, hogy a Twitter ősszel bevezeti a promótált rövid üzeneteket a felhasználók hírfolyamába - eddig ezek a kiemelt üzenetek csak a Twitter főoldalán jelentek meg. Ezenfelül, már 2010 októberében bejelentették, hogy a kisvállalkozások számára is lehetővé teszik majd a hirdetést a Twitter felületén.
Míg más közösségi oldalak – mint például a LinkedIn, mely a tőzsdére ment – a nyilvánosság felé fordulnak, a Twitter inkább vezetőségének megerősítésén dolgozik, és a reklámalapú modell bevezetésére koncentrál. A nemsokára megérkező platform, a hírek szerint, nagyjából úgy fog működni, mint a Google Adwords: a tartalom átolvasásával próbál majd releváns hirdetéseket megjeleníteni.
Elindult az Indamedia média és marketing-kommunikációs kiadványa.
További szakmai tartalmakért kattints és kövess bennünket!
MEGNÉZEM