A Google maradt a világ legértékesebb márkaneve

2011.09.16. 14:54

Az Apple nagyon ugrott a legértékesebb márkanevek sorában, a második helyre jött fel. A Brand Finance adatai szerint a cég logója 39,3 milliárd dollárt ér, 33 százalékot nőtt egy év alatt. Most először előzte meg a Microsoftot, IBM-et, Wal-Martot és General Electricet.

Az első helyen továbbra is a Google áll, 48,3 milliárddal, ez kilenc százalékkal több, mint tavaly. A Microsoft márkanevének értéke pedig kilenc százalékot csökkent, értéke 39 milliárd dollár. Az IBM áll a negyedik helyen 36 milliárddal.

A listában az első nem IT-cég a Wal-Mart 35 milliárd dollárral. Őket követi a General Electric 29 milliárddal, AT&T 28,3 milliárddal, Coca-Cola 27 milliárddal. Az első tízbe még belefért a Wells Fargo és a Bank of America is, 25,4 és 25,3 milliárd dollárral.

A londoni székhelyű Brand Finance már évek óta kiszámolja, hogy dollárba mennyit érhet az adott cég márkaneve különböző szempontok alapján. A most kiadott adatok szerint a száz legsikeresebb márka értéke 2,4 százalékot esett január óta.



  • Tippek
  • Bankszámla