Koronavírus adatok

2022. jan. 21.
Oltottak Kórházban Elhunytak Fertőzöttek
Zelma, Rajmund
-7 °C
1 °C

Steve Jobs még a panaszos vásárlókkal is szóba állt

2011.11.22. 18:11

– Helló, Scott, itt Steve beszél – hallotta a telefonban Scott Steckley, aki korábban emailben panaszkodott az Apple-nek arról, hogy túl lassan készül el javításra leadott számítógépe.

– Steve Jobs? – kérdezte a megilletődött férfi.

– Igen.

Az Apple alapítója és első embere a továbbiakban bocsánatot kért a hosszas várakozásért, majd köszönetét fejezte ki azért, hogy a vásárló hűségesen kitartott az Apple termékei mellett.

Mark Millian, a CNN tech-szakírója most megjelent könyvében számtalan olyan esetet szedett össze, amikor a megrögzött mikromenedzserként ismert Steve Jobs személyesen válaszolt az elégedetlen felhasználóknak, akik sokszor a szolgálati utat megkerülve egyenesen nála panaszkodtak vezérigazgatói szempontból csip-csup ügyeikben.

Volt, akit elhajtott

A Letters to Steve: Inside the E-mail Inbox of Apple's Steve Jobs (Levelek Steve-nek: az Apple Steve Jobs-ának postaládája) című, Kindle-re megjelent könyvből kiderül, hogy Jobs időnként még az Apple-el szövetséges AT&T telefonszolgáltatóra panaszkodó ügyfelek gondját is a nyakába vette - volt, akinek segített, és be is tartotta ígéretét, de olyan is akadt, akit egy szóval ("nem") elhajtott. Annak ellenére, hogy szívesen állt szóba az ügyfelekkel, korántsem vallotta azt a nézetet, hogy mindig igazuk van: 2008-ban valaki arra panaszkodott nála, hogy leöntötte MacBook Próját vízzel, és az Apple nem hajlandó garanciálisan megjavítani a gépet. Jobs válasza: "Ez történik, ha MacBook Prót víz éri. Ezek profi gépek, és nem szeretik a vizet. Úgy tűnik, mintha keresne valakit, akire dühös lehet, pedig csak magát okolhatja."



  • Vennék
  • Hírek