Vilmos
18 °C
32 °C
Index - In English In English Eng

Támogasd a független újságírást, támogasd az Indexet!

Nincs másik olyan, nagy elérésű online közéleti médiatermék, mint az Index, amely független, kiegyensúlyozott hírszolgáltatásra és a valóság minél sokoldalúbb bemutatására törekszik. Ha azt szeretnéd, hogy még sokáig veled legyünk, akkor támogass minket!

Milyen rendszerességgel szeretnél támogatni minket?

Mekkora összeget tudsz erre szánni?

Visszaolvad a Djuice az anyacégbe

2011.04.08. 16:08

Nyolc évvel ezelőtt jelent meg Magyarországon a Djuice márkanév, de hosszú ideig csak egy díjcsomagként tekintettek rá, amit a fiatalok szokásaihoz igazítottak. Egy évvel ezelőtt azonban nagy felhajtással elvált a márka a Telenortól, és a Djuice csapata külön irodába költözött, a világvégi Törökbálintról a belváros közepére. A márkát a korábban jogászként dolgozó, rendkívül ambiciózus Biró Balázs vezetésével kezdték felépíteni.

Ha nem különülnek el, akkor a Djuice mai csak egy díjcsomag lenne a sok közül, nem fiatalokat megszólító márka - mondta a cég sajtószóvivője. A pénteken bejelentett változtatás mögött elsősorban az áll, hogy javítani akarják az értékesítés és disztribúció hatékonyságát. Magyarán nem volt életképes az a terv, hogy a Djuice saját bolthálózatot épít ki, ebben is elkülönülve a Telenortól. A Djuice termékek most már a mobilcég mindegyik boltjában megtalálhatók, és e bővítéseknek köszönhetően nőttek az eladások.

A kihelyezett csapat visszaköltözik a Telenor törökbálinti székházába, Biró Balázs távozik a cégtől, de egyébként minden marad a régiben. Megmarad az U26 nevű bolt, ugyanúgy lesznek rendezvények, marad a Twitteren és Facebookon folytatott kommunikáció, és egyelőre az sem valószínű, hogy a Djuice kommunikációjában markánsabban megjelenik a Telenor.

A pénteken kiküldött sajtóközlemény szerint a Djuice a fiatalok körében egy év alatt meghétszerezte népszerűségét, a fiatalok 28 százaléka jelöli meg kedvenc mobilszolgáltatójaként.A Djuice Facebook-rajongóinak száma idén év elején átlépte a 22 ezer főt, és folyamatosan nő a 26 év alattiak száma az ügyfelek között.