Még mindig a Google a keresőkirály

2012.05.12. 14:30

Amerikában továbbra is a Google segítségével keresnek a legtöbben. Az előző hónapban 17,1 milliárd keresésből 11,4 milliárdot a Google keresője hajtott végre, a Microsoft Bingje csak 2,6 milliárdot, a Yahoo pedig 2,3 milliárdot. Az előző hónapokhoz viszonyítva nem történt jelentős változás, a Microsoft forgalma csupán 0,1 százalékponttal emelkedett márciushoz képest, írja a globalpost.com.

Hosszabb távon azonban csökkenő tendencia figyelhető meg a Google forgalmában, hiszen 2011 áprilisához képest  három csökkenést tapasztaltak, korábban pedig évről évre öt százalékot esett a keresések száma. De a Google továbbra is messze megelőzi versenytársait: áprilisban csaknem 64,5 százalék bonyolították az összes amerikai keresésnek.

Ezért is tartják fontosnak az elemzők, hogy a Microsoft és a Facebook egyre szorosabbra fűzi a kapcsolatát, hogy együttes erővel törjék meg a Google egyeduralmát. A kapcsolatukat kihangsúlyozandó, a közelmúltban elindult egy frissített változata a Bing keresőmotornak, amely szoros összeköttetésben áll a Facebookkal.

Elindult az Indamedia média és marketing-kommunikációs kiadványa.

További szakmai tartalmakért kattints és kövess bennünket!

MEGNÉZEM
Ma is tanultam valamit 5

Megint 150 vadonatúj, izgalmas téma ismét meglepő válaszokkal

MEGVESZEM