Hírolvasót vesz a Linkedin

2013.03.12. 13:54

A LinkedIn megvásárolja a Pulse hírolvasó szolgáltatást. A hír még nem hivatalos, az árról is csak tippek vannak még, néhány tízmillió dollárról beszélnek, az ügy ismerői szerint 50-100 millió dollár lehet az üzlet értéke.

A tárgyalásokban a Microsoft és a Yahoo is részt vett. A Pulse szolgáltatást az Alphonso Labs fejlesztette, számos platformra elérhető az olvasó, több mint húszmillió regisztrált felhasználója van, akik tízmillió cikkre kattintanak naponta.

Felmerül a kérdés, hogy a szakmai közösségi oldalnak miért kell egy hírolvasó. Azt próbálják kitalálni, hogyan lehetne hírmagazin-szerűen megjeleníteni a felhasználók által generált tartalmat és természetesen hogyan lehet ezt eladni. A LinkedIn bevételének 27 százaléka már hirdetésekből jön, ezt próbálják még feljebb tornászni.

A két cég nem kommentálta a híreket. A LinkedIn korábban már felvásárolt cégeket, ilyen például a névjegykártyákat digitalizáló CardMunch, a prezentációk webes megosztását segítő SlideShare, valamint az emailjeink feladójáról információkat összegyűjtő Rapportive. A LinkedIn két éve lépett tőzsdére, azóta is tartja értékét, felhasználóinak a száma pedig folyamatosan növekszik.

Elindult az Indamedia média és marketing-kommunikációs kiadványa.

További szakmai tartalmakért kattints és kövess bennünket!

MEGNÉZEM
Ma is tanultam valamit 5

Megint 150 vadonatúj, izgalmas téma ismét meglepő válaszokkal

MEGVESZEM