Elindult az Indamedia média és marketing-kommunikációs kiadványa.
További szakmai tartalmakért kattints és kövess bennünket!
MEGNÉZEMSemmi sem maradhat ki, az alsóneműk is közösségiek lesznek: az OgilvyOne Athens tervezett egy speciális, high-tech melltartót, ami minden egyes alkalommal, amikor kikapcsolják, küld egy üzenetet a Twitterre.
A kütyü nem szórakoztatásra született: a bizarr ötlet a Nestle Fitness kampányának része, a mellrákkal kapcsolatos tudnivalókra, a rendszeres önvizsgálatokra hívja fel a figyelmet. A melltartó Twitter-logós kapcsolóval érkezik, kis elektronikával felszerelve.
A melltartóhoz egy honlapot is készítettek, ezen tippeket adnak arra is, hogyan vizsgálhatják meg magukat a nők.
Bár most reklámkampányról van szó, tényleg egyre több dologba építik bele a mikroblogot: júliusban egy hekker hangvezérlésű mikrót készített, ami üzenetet küld a Twitterre, ha elkészült a benne melegített étel.
Elindult az Indamedia média és marketing-kommunikációs kiadványa.
További szakmai tartalmakért kattints és kövess bennünket!
MEGNÉZEM