Itt az óriásplakátra nyomott animgif!

2013.11.26. 11:15

A British Airways elindította a Look UP (Nézz fel) reklámkampányt. Ennek részeként digitális hirdetőtáblákat helyeztek el a londoni Piccadilly Circusön és Chiswicknél. A hatalmas kijelzőkön egy kisfiú látható, amint egy, az égen elrepülő valódi repülőgépre mutat.

A programozott reklámtáblák tudják, hogy mikor melyik British Airways-járat száll el fölöttük, így a kijelzőn a járatok számát és úti célját is megmutatják, sőt azt is, hogy erre a járatra milyen olcsó jegyek kaphatók.

Kreatív reklám

A reklámkampány tervezője és kivitelezője az Ogilvy Group UK.

Elindult az Indamedia média és marketing-kommunikációs kiadványa.

További szakmai tartalmakért kattints és kövess bennünket!

MEGNÉZEM
Ma is tanultam valamit 5

Megint 150 vadonatúj, izgalmas téma ismét meglepő válaszokkal

MEGVESZEM