Elindult az Indamedia média és marketing-kommunikációs kiadványa.
További szakmai tartalmakért kattints és kövess bennünket!
MEGNÉZEMMúlt csütörtökön elindult a Netropolitan, amit talán saját jelmondata mutat be a legjobban: „online klub azoknak, akiknek több pénzük van, mint idejük”. Magyarul a felső tízezernek. Érdeklődés valószínűleg van, mert az oldal éppen nem elérhető.
A Facebook ingyenes, és örökre az is marad, szól a közismert mantra, a Netropolitanra viszont nem lehet csak úgy regisztrálni: a belépéskor ki kell fizetni kilencezer dollárt (2.1 millió forintot), aztán évente még háromezret (730 ezer forint), úgyhogy ez tényleg a gazdagok játéka.
Viccnek tűnik a rengeteg ingyenes közösségi oldal között, de tényleg nem az. „Ez 100 százalék valódi, hiszem, hogy van igény egy ilyen szolgáltatásra” – nyilatkozta James Touchi-Peters alapító, aki egyébként a minnesotai filharmonikusok korábbi karmestere.
A tagoknak 21 év felett kell lenniük, és kötelező valódi nevet használni. A bent lévők pedig csoportokat alkothatnak érdeklődés alapján, de mindenki látja egymás frissítéseit. Reklámok nincsenek, a keresők nem indexelik az oldalt. A moderátorok viszont aktívak.
Elindult az Indamedia média és marketing-kommunikációs kiadványa.
További szakmai tartalmakért kattints és kövess bennünket!
MEGNÉZEM