2,1 millió a beugró a gazdagok Facebookjára

2014.09.22. 10:18

Múlt csütörtökön elindultNetropolitan, amit talán saját jelmondata mutat be a legjobban: „online klub azoknak, akiknek több pénzük van, mint idejük”. Magyarul a felső tízezernek. Érdeklődés valószínűleg van, mert az oldal éppen nem elérhető. 

A Facebook ingyenes, és örökre az is marad, szól a közismert mantra, a Netropolitanra viszont nem lehet csak úgy regisztrálni: a belépéskor ki kell fizetni kilencezer dollárt (2.1 millió forintot), aztán évente még háromezret (730 ezer forint), úgyhogy ez tényleg a gazdagok játéka. 

Viccnek tűnik a rengeteg ingyenes közösségi oldal között, de tényleg nem az. „Ez 100 százalék valódi, hiszem, hogy van igény egy ilyen szolgáltatásra” – nyilatkozta  James Touchi-Peters alapító, aki egyébként a minnesotai filharmonikusok korábbi karmestere.

A tagoknak 21 év felett kell lenniük, és kötelező valódi nevet használni. A bent lévők pedig csoportokat alkothatnak érdeklődés alapján, de mindenki látja egymás frissítéseit. Reklámok nincsenek, a keresők nem indexelik az oldalt. A moderátorok viszont aktívak.

Elindult az Indamedia média és marketing-kommunikációs kiadványa.

További szakmai tartalmakért kattints és kövess bennünket!

MEGNÉZEM
Ma is tanultam valamit 5

Megint 150 vadonatúj, izgalmas téma ismét meglepő válaszokkal

MEGVESZEM