A Facebook szakít a Microsofttal

2014.12.15. 10:10

Eddig a Bing is a Facebook Graph Search nevű keresőjének a része volt, de Zucerbergék úgy döntöttek, hogy ezentúl saját keresőmotorral fognak dolgozni.

A Facebook eredetileg azért választotta a Microsoft keresőjét, hogy a nagy rivális Google ne férjen hozzá a közösségi oldal értékes adataihoz. Most azonban a cég újragondolja a kereséssel kapcsolatos stratégiáját. Ennek részeként végre lehet értelmesen keresni az oldalon, és a hírolvasási élményen is javítottak a közelmúltban, illetve egy Twitter-szerű élő hírfolyamot is bevezettek a felhasználók reakcióival.

Mark Zuckerberg vezérigazgató még júliusban azt mondta, hogy a keresés a Facebook növekedési terveinek egyik fő motorja.

Több mint egybillió bejegyzésünk van, ami nagyobb kereshető adattömeg, mint bármi más a weben – ahogy arra a kereséssel foglalkozó mérnökeink szeretnek is emlékeztetni

– mondta. Erre a rengeteg Facebook-posztra naponta egymilliárd keresést indítanak a felhasználók, úgyhogy érthető a cég új stratégiai iránya.

Elindult az Indamedia média és marketing-kommunikációs kiadványa.

További szakmai tartalmakért kattints és kövess bennünket!

MEGNÉZEM
Ma is tanultam valamit 5

Megint 150 vadonatúj, izgalmas téma ismét meglepő válaszokkal

MEGVESZEM