Előd
8 °C
17 °C

Néha úgy érzed, mintha két valóság létezne?

Több infó

Támogasd a független újságírást, támogasd az Indexet!

Nincs másik olyan, nagy elérésű online közéleti médiatermék, mint az Index, amely független, kiegyensúlyozott hírszolgáltatásra és a valóság minél sokoldalúbb bemutatására törekszik. Ha azt szeretnéd, hogy még sokáig veled legyünk, akkor támogass minket!

Milyen rendszerességgel szeretnél támogatni minket?

Mekkora összeget tudsz erre szánni?

Mekkora összeget tudsz erre szánni?

Brassóba megy a magyar UPC-ügyfélszolgálat

2015.01.30. 11:05

Olvasónk hívta fel rá figyelmünket, hogy a UPC telefonos munkatársai nem véletlenül egykedvűek mostanában: az ügyfélszolgálatot Romániába telepítik, és ennek nem mindenki örül. Megkerestük a UPC-t az üggyel kapcsolatban: kiderült, hogy a hír igaz, bár csak részben.

„A UPC telefonos ügyfélszolgálatát a hatékonyság növelése és az ügyféligények gyorsabb és jobb kiszolgálása érdekében átszervezzük. Ennek a folyamatnak a keretében budapesti telefonos ügyfélszolgálatunk bizonyos funkcióit átszervezzük, illetve veszprémi telefonos ügyfélszolgálati irodánkból a feladatokat 2015 folyamán fokozatosan Budapestre és Romániába költöztetjük át” – írja a cég.

Az ügyfélszolgálat kitelepülő része Erdélybe, Brassóba költözik, mert tapasztalataik alapján

Romániában is hasonló képzettségű és minőségű erőforrással tudják megoldani a feladatokat, de költséghatékonyabb módon,

és az így felszabaduló erőforrásokat „az ügyféligények magasabb szintű kielégítésére tudják átcsoportosítani”. A telefonos ügyfélszolgálat egy része már most is Brassóból működik, a most Veszprémben működő egységet pedig Budapestre költöztetik. 

Az áttelepítést nemcsak leépítéssel oldják meg, hanem a lemorzsolódók helyére már nem vesznek fel új munkatársakat. Az átszervezés várhatóan néhány tucat munkatársat érint. „ A legjobb teljesítményt nyújtó veszprémi munkatársaknak felajánljuk a Budapestre költözés vagy a távmunka lehetőségét, illetve megpályázhatnak más szervezeti egységben megüresedő munkaköröket. Az érintett munkatársak mindvégig fair és átlátható hozzáállásra számíthatnak a UPC részéről az átszervezési folyamat során” – mondja a UPC.

 A cég szerint az ügyfelek a változásokkal csak jól járnak: „A UPC ügyfeleit kizárólag pozitív értelemben érintik az említett változások [..] az eddigieknél is gyorsabban és rugalmasabban tudjuk majd kiszolgálni”. Előbbire valószínűleg tényleg szükség van, 2013-ban az internetszolgáltató akár negyven percet is várakoztatta az ügyfeleit.