Messengeren kérhetik jegyüket a KLM utasai

2016.04.01. 12:45

A Holland Királyi Légitársaság, a KLM új szolgáltatása, hogy az utasok már a Facebook Messengeren is hozzájuthatnak a repülőjegyükhöz vagy beszállókártyájukhoz. Azt ígérik, hogy a cseten 24 órában válaszolnak a kérdésekre. 

clk

 A KLM weblapján tavaly óta van Messenger-gomb, ahol személyesen kommunikálhatnak az ügyintézőkkel az utasok. Méréseik szerint 40 százalékkal nőtt a megkeresések száma. A repülőjegyek lekérdezéséhez az utasoknak a KLM.com oldalon kell foglalniuk a jegyeket.

Elindult az Indamedia média és marketing-kommunikációs kiadványa.

További szakmai tartalmakért kattints és kövess bennünket!

MEGNÉZEM
Ma is tanultam valamit 1-2-3-4-5

5 könyv
Több mint 600 meghökkentő, érdekes és tanulságos történet!

MEGVESZEM