Tévésedik a Facebook

2017.05.25. 08:55

A Facebook azt tervezi, hogy a televíziózásból is ismert showkat hozná el a közösségi oldalra. Ráadásul úgy, hogy saját tartalmat gyártatna. A Reuters szerint már meg is kötötte a szerződéseket a BuzzFeed és Vox médiacégekkel.

Az új műsorokat jövő hónaptól mutatnák be. Két féle videót terveznek készíteni, az egyik 20-30 perces lesz, ezek a Facebook tulajdonában lesznek. A rövidebb, 5-10 perces videók pedig a partnerek tulajdonában maradnak, a Faecbook pedig a bevételek 45 százalékát venné el.

A Facebook 250 ezer dollárt fizetne a hosszabb részekért, 35 ezret a rövidebbekért. Ez elég kicsi befektetés ahhoz képest, hogy egy-egy sikeresebb sorozat amúgy mennyire kerül a gyártóknak.

A Vox Media már meg is erősítette az együttműködést, de a szóvivó nem akart nyilatkozni. A többi érintett sem erősítette meg az értesüléseket.

Elindult az Indamedia média és marketing-kommunikációs kiadványa.

További szakmai tartalmakért kattints és kövess bennünket!

MEGNÉZEM
Ma is tanultam valamit 1-2-3-4-5

5 könyv
Több mint 600 meghökkentő, érdekes és tanulságos történet!

MEGVESZEM