Olvasóink jelezték, hogy az OTP Bankon keresztül nem tudtak ma reggel óta fizetni, és pénteken is tapasztaltak már problémát.
Megkérdeztük a bankot, mit tudnak az akadozásról. A válaszuk szerint csak az online fizetést lehetővé tevő webshop szolgáltatásukkal akadt gond, ez valóban pénteken lassult be először, de akkor csak rövid időre, de gyorsan helyreállt a rendszer, majd ma újból jelentkezett a probléma.
Jelenleg szakembereink nagy erőkkel dolgoznak azon, hogy ismét a megszokott módon működjön a szolgáltatás
– írták, és elnézést kértek az okozott kellemetlenségért.
A bank szerint ugyanakkor a probléma csak a webshop szolgáltatással kapcsolatos, a netbank megfelelően működik. Egy kollégánknál viszont ugyancsak a mai napon ezzel is akadtak gondok. Először asztali gépről, a webes netbankkal próbálkozott, ahol véletlenül kétszer végzett el egy utalást, mert az elsőről a rendszer azt írta, nem sikerült, majd kiderült, hogy már az első utalás is átment. Később a mobilappal próbálkozott, ott viszont már a belépéskor ez az üzenet fogadta: