Megérkezett a Spectacles 2

2018.04.26. 16:10

Nagyon extravagáns volt a Snap első okos napszemüvege, de a kamerás divatkellékből alig pár százezret adtak el világszerte. Most piacra dobtak egy frissített Spectacles 2-t, aminek az árát 150 dollárra emelték, és feltuningolták a hardverét.

Az első szemüveg csúnya bukása után jogos a kérdés, hogy miért erőlködik a Snapchat megalkotója a hardvergyártással, és a válasz nagyon egyszerű:

PÉNZÉRT.

1

Oké, legutóbb 40 millió dollárt bukott ezen a cég, de ez elenyésző a teljes éves 720 millió dolláros mínuszhoz képest, és ha bejön, akkor lesz egy dolog a kezükben, amit a Facebook nem tud egyik napról a másikra lemásolni. Ráadásul egészen jó nyereségkulccsal eladható.

Nehéz számszerűsíteni, hogy a Snap mennyit veszített azon, hogy a Facebook és az Instagram lemásolta a csevegő bizonyos funkcióit, de a sokszorosa lehet a szemüvegen elbukott összegnek.

Ezt tudja a Snap Spectacles 2:

  • ugyanaz a formája, de levették a sárga karikákat
  • laposabb a dizájn, kisebb tokban elfér
  • kisebb helyen elfér az elektronika
  • vízálló (IPX7), de nem lehet órákon át a medencében hagyni
  • fényképezni is lehet vele, nem csak videózni
  • maradtak a kör alakú, 1642×1642 pixeles képek és videók
  • két mikrofonja van
  • négyszer gyorsabb a wifije


  • Tippek
  • Bankszámla