Hortenzia, Gergő
-2 °C
8 °C

Megérkezett a Spectacles 2

2018.04.26. 16:10

Nagyon extravagáns volt a Snap első okos napszemüvege, de a kamerás divatkellékből alig pár százezret adtak el világszerte. Most piacra dobtak egy frissített Spectacles 2-t, aminek az árát 150 dollárra emelték, és feltuningolták a hardverét.

Az első szemüveg csúnya bukása után jogos a kérdés, hogy miért erőlködik a Snapchat megalkotója a hardvergyártással, és a válasz nagyon egyszerű:

PÉNZÉRT.

1

Oké, legutóbb 40 millió dollárt bukott ezen a cég, de ez elenyésző a teljes éves 720 millió dolláros mínuszhoz képest, és ha bejön, akkor lesz egy dolog a kezükben, amit a Facebook nem tud egyik napról a másikra lemásolni. Ráadásul egészen jó nyereségkulccsal eladható.

Nehéz számszerűsíteni, hogy a Snap mennyit veszített azon, hogy a Facebook és az Instagram lemásolta a csevegő bizonyos funkcióit, de a sokszorosa lehet a szemüvegen elbukott összegnek.

Ezt tudja a Snap Spectacles 2:

  • ugyanaz a formája, de levették a sárga karikákat
  • laposabb a dizájn, kisebb tokban elfér
  • kisebb helyen elfér az elektronika
  • vízálló (IPX7), de nem lehet órákon át a medencében hagyni
  • fényképezni is lehet vele, nem csak videózni
  • maradtak a kör alakú, 1642×1642 pixeles képek és videók
  • két mikrofonja van
  • négyszer gyorsabb a wifije

Köszönjük, hogy minket olvasol minden nap!

Ha szeretnél még sokáig sok ilyen, vagy még jobb cikket olvasni az Indexen, ha szeretnéd, ha még lenne független, nagy elérésű sajtó Magyarországon, amit vidéken és a határon túl is olvasnak, akkor támogasd az Indexet!

Tudj meg többet az Index támogatói kampányáról!

Milyen rendszerességgel szeretnél támogatni minket?

Mekkora összeget tudsz erre szánni?

Mekkora összeget tudsz erre szánni?