Orsolya
7 °C
15 °C

Néha úgy érzed, mintha két valóság létezne?

Több infó

Támogasd a független újságírást, támogasd az Indexet!

Nincs másik olyan, nagy elérésű online közéleti médiatermék, mint az Index, amely független, kiegyensúlyozott hírszolgáltatásra és a valóság minél sokoldalúbb bemutatására törekszik. Ha azt szeretnéd, hogy még sokáig veled legyünk, akkor támogass minket!

Milyen rendszerességgel szeretnél támogatni minket?

Mekkora összeget tudsz erre szánni?

Mekkora összeget tudsz erre szánni?

Látványos dolgokat keresnek a tinik, nem a nagyit a Facebookon

2018.06.02. 17:17

Közzétette legfrissebb kutatását a Pew kutatóintézet az amerikai tinédzserek technológiával kapcsolatos szokásairól, és ebből kiderült, hogy a Facebook náluk egyre kevésbé menő, és inkább a vizuálisan stimuláló dolgokat kedvelik, mint amilyen a Snapchat, a Youtube és az Instagram. 

Felük azt mondja, hogy szinte folyamatosan online van

Utoljára 2015-ben végzett el hasonló felmérést a Pew, és elég sok minden megváltozott azóta, hiszen ma már szinte mindenkinek ott van a kezében egy mobil. A válaszadók 95 százalékának van okostelefonja, és inkább az alacsony jövedelműekre jellemző a laptop és az asztali gép.

A Youtube app a legnépszerűbb, a tinik 85 százaléka használja, míg az Instagramot 72 százalék, a Snapchatet 69 százalék.

A Facebook 51 százalékon áll

Ez bődületesen kevés, főleg ha azt nézzük, hogy 2015-ben még 71 százalék használta. Még izgalmasabb a jövedelem szerinti bontás, a gazdagabbaknál csak 36 százalék facebookozik, míg az alacsonyabb jövedelműeknél 70 százalék. Ez nagyon rossz hír a Facebook szempontjából, mert senki sem szeret jövedelem alapján megbélyegződni.

(TechCrunch)