A kínai Lenovo, amely felvásárolta az IBM pc-s üzletágát, most megegyezett a Microsofttal abban, hogy defaultból a redmondi cég keresőjét - pontosabban a Microsoft kereső toolbarját - telepíti az eladott gépekre. A részletekről egyik fél sem hajlandó nyilatkozni, de nyilvánvaló, hogy a Microsoft így próbálja behozni keresőpiaci lemaradását a két fő ellenséggel, a Google-el és a Yahoo-val szemben, amelyekhez képest csak harmadik - a keresések és a pc-gyártókkal kötött megállapodások száma alapján is. A Google-nek a Dellel, a Yahoonak a HP-vel van hasonló szerződése. A Microsoft majdnem első embere, Steve Ballmer épp a múlt hónapban nyilatkozta, hogy a cég ebben az üzleti évben 2,7 milliárd dollárral növeli működési költségeit, és az összeg egy részét éppen arra fordítja, hogy rávegye az embereket a Microsoft netes szolgáltatásainak használatára. Részletek a Bloombergtől.