Gál
8 °C
22 °C

Néha úgy érzed, mintha két valóság létezne?

Több infó

Támogasd a független újságírást, támogasd az Indexet!

Nincs másik olyan, nagy elérésű online közéleti médiatermék, mint az Index, amely független, kiegyensúlyozott hírszolgáltatásra és a valóság minél sokoldalúbb bemutatására törekszik. Ha azt szeretnéd, hogy még sokáig veled legyünk, akkor támogass minket!

Milyen rendszerességgel szeretnél támogatni minket?

Mekkora összeget tudsz erre szánni?

Mekkora összeget tudsz erre szánni?

Közösségi hálózatokba áramlanak a reklámmilliók

2007.05.16. 10:02
0 hozzászólás

Az eMarketer tanulmánya szerint a közösségi oldalak adják majd a következő években az online marketing frontvonalát, mivel itt lehet a leghatékonyabban megtalálni a hirdetések célközönségét (lévén a felhasználók önként és dalolva adnak meg magukról egy rakás adatot, amik alapján a reklámokat lehet célozni).

Tavaly Amerikában 350 millió dollárnyi hirdetés jelent meg ezeken az oldalakon, idén ez az összeg már meg fogja közelíteni az egymilliárdot, és 2011-re a tanulmány szerint túllépi a 2,5 milliárdot (mivel az előző postban már úgyis bevallottuk, hogy imádjuk a nagy számokat: 455 milliárd forint).

Persze ez nem azt jelenti, hogy minden közösségi oldal pénzjegynyomdává válik; a két csúcsragadozó, a MySpace és a Facebook a hirdetési piat közel háromnegyedét uralja.