A koreaiak kattantak rá legjobban a közösségi oldalakra
Hiába a MySpace és a Facebook mindent elsöprő népszerűsége Amerikában, az Ipsos Insight jelentése szerint az amerikaiak csak az ötödik heyen állnak abban a rangsorban, ami a közösségi oldalak látogatottságát mutatja az egyes országokban.
A legsúlyosabb függőknek a dél-koreaiak bizonyultak: ott az internet-felhasználók 55 százaléka látogatott jelentkezett be legalább egyszer egy ilyen oldalra a 30 napos tesztperiódus alatt. A legnagyobb koreai közösségi hálózat, a CyWorld 18 millió felhasználóval büszkélkedhet, vagyis az ország lakóinak több mint a negyede fenn van rajta (a huszonéves korosztályban ez az arány 90 százalék körül van). A második helyen a brazilok futottak be 40 százalékkal, majd Kína és Mexikó következik 25, és csak ezután az USA 24 százalékos aránnyal.