A játékosok lassan két éve szívnak azzal, hogy hiába veszik meg a legerősebb hardvert, a szoftverek nem tudják kihasználni azt. Bár egyre több játék örül a második magnak, a négymagos rendszerek még mindig kihasználatlanul állnak, pedig némi bűvészkedéssel nyolcmagos gépet is építhet magának bármelyik fanatikus. A négy grafikus magot használó konfigurációkról meg már tényleg ne is beszéljünk.
Az IDF-en bemutatott Lost Planetben az a jó, hogy rávilágít: semmi szükség nyolcmagos gépekre, mert nincs az a játék, ami megizzasztja őket. A program futtatás a közben legfeljebb 20-30 százalékos leterheltség mellett dolgoztak a 3,4 gigahertzen üzelemő magok, de ennél sokkal fontosabb, hogy mindegyikük munkára volt fogva, tehát egy Quad-rendszer minden erőtartalékát képes lesz kihasználni a Lost Planet: nem mennek feleslegbe a gigaflops-ok.
Az IDF-en bemutatott Lost Planetben az a jó, hogy rávilágít: semmi szükség nyolcmagos gépekre, mert nincs az a játék, ami megizzasztja őket. A program futtatás a közben legfeljebb 20-30 százalékos leterheltség mellett dolgoztak a 3,4 gigahertzen üzelemő magok, de ennél sokkal fontosabb, hogy mindegyikük munkára volt fogva, tehát egy Quad-rendszer minden erőtartalékát képes lesz kihasználni a Lost Planet: nem mennek feleslegbe a gigaflops-ok.