Újabb közösségi oldal kelt el csillagászati összegért
Az egész internet egyik legdinamikusabban fejlődő közösségi oldala, a főleg Angliában népszerű Bebo körül már régóta felvásárlásról szóltak a pletykák. Ez most be is következett, az ár 850 millió dollár, a vevő pedig az AOL. Ez nem számít különösebb meglepetésnek, lévén a két cég között tavaly ősztől kezdve egyre több volt az összefonódás (a Bebo felhasználói például az AOL Instant Messenger csevegőprogramját használhatják), az ár viszont kicsit alacsonyabb, mint a szakma várta: egymilliárdról szóltak az előzetes hírek.
Az oldal 40 millió aktív felhasználóval a MySpace és a Facebook mögött a harmadik legjelentősebb közösségi portálnak számít a világon. Elemzők szerint a felvásárlás – ahogy mostanában szinte minden sokmilliós üzlet az interneten – az online hirdetési piac felosztásáról szól, ahol az AOL agresszívan próbál magának teret hódítani a Google, a Yahoo és a Microsoft mellett.