Egészen meglepő, hogy milyen cégek tudnak megélni az internet segítségével, persze főleg azokban az országokban láthatunk ilyen sikertörténeteket, ahol az internet terjedését nem fékezik, hanem inkább gyorsítják. Amerikában a Papa John pizzérialánc a napokban jelentette be, hogy eddig egymilliárd dollár bevételt szerzett online megrendelésekből. Hét évvel ezelőtt indították el a netes megrendelést,2001-ben 20,4 millió dollár, 2007-ben 400 millió dollár bevételük jött az éhes internetezőktől.
A CNN cikke szerint nagy a verseny a fogyasztókért, a rivális pizzázók új szolgáltatásokkal próbálják magukhoz csábítani a vevőket. A Dominos Pizza nemrég egy Pizza Tracker szolgáltatást vezetett be, amellyel a vevők nyomon követhetik, hogy hol tart a megrendelésük - még a kemencében sül a tészta, vagy már úton van-e. Az ügyfeleik akár mobilról is rendelhetnek a weben.
A Pizza Hut azt mondta az amerikai újságnak, hogy az online megrendelései hatszorosára nőttek az elmúlt három évben. Náluk sms-ben és wapon is lehet rendelni, és hamarosan bemutatnak egy úgynevezett widgetet - minialkalmazást - amellyel az ügyfelek egy gombnyomással rendelhetnek pizzát.
A CNN cikke szerint nagy a verseny a fogyasztókért, a rivális pizzázók új szolgáltatásokkal próbálják magukhoz csábítani a vevőket. A Dominos Pizza nemrég egy Pizza Tracker szolgáltatást vezetett be, amellyel a vevők nyomon követhetik, hogy hol tart a megrendelésük - még a kemencében sül a tészta, vagy már úton van-e. Az ügyfeleik akár mobilról is rendelhetnek a weben.
A Pizza Hut azt mondta az amerikai újságnak, hogy az online megrendelései hatszorosára nőttek az elmúlt három évben. Náluk sms-ben és wapon is lehet rendelni, és hamarosan bemutatnak egy úgynevezett widgetet - minialkalmazást - amellyel az ügyfelek egy gombnyomással rendelhetnek pizzát.