50 milliárd forint a Vista népszerűsítésére

2008.09.05. 12:26

A Microsoft 300 millió dollárt, azaz körülbelül 50 milliárd forintot költ a Windows Vista népszerűsítésére. A reklámkampány csütörtökön indult, és javarészt az Apple által indított Mac vs. Pc reklámkampányra reagál, amely főleg angol nyelvterületen ismert. Bár 2007 novembere óta 180 millió Windows Vista licensz elkelt, sokan még mindig úgy gondolják, hogy a Microsoft rendszere nehezebben használható, mint az Apple OS X-e. A Microsoftnak most mindenképpen lépnie kellett, az Apple ugyanis az elmúlt hónapokban nagyon megerősödött, sokkal gyorsabban nőttek az eladásai, mint a pc-ipar egészének. A Microsoft az átfogó reklámkampány mellett a Vista-élmény javításával is foglalkozik, például a pc-gyártókkal együttműködve csökkenteni akarja a rendszerbetöltés idejét.

Elindult az Indamedia média és marketing-kommunikációs kiadványa.

További szakmai tartalmakért kattints és kövess bennünket!

MEGNÉZEM
Ma is tanultam valamit 5

Megint 150 vadonatúj, izgalmas téma ismét meglepő válaszokkal

MEGVESZEM