Alighanem az év cikijébe sikerült belefutni a Microsoftnak a 300 millió dolláros Vista-reklámkampányával, ami nem titkoltan az Apple-nek is megpróbált visszavágni a híres I’m a PC, I’m a Mac reklámsorozatért. A finoman szólva felemás sikerű első két film után gyorsan lezárták a Jerry Seinfeld és Bill Gates kalandjait bemutató szálat, és előálltak egy újabbal, ami az Apple-reklámokban a pécé szerepét játszó figurára koncentrál.
Mivel a kapmányt készítő Crispin Porter reklámügynökség köztudottan Apple gépekkel dolgozik, ezért a reklámiparban jó ideje viccelődés tárgya volt, hogy hogyan fogják ennek a ténynek a nyomait eltüntetni a kész anyagról. Hát, mint most kiderült, nem sok sikerrel: a Microsoft sajtóoldalára is kikerült (azóta már leszedett) reklámképek közül négyen is látszik a fájl adataiból, hogy az Macen készült – ráadásul egy olyan Photoshop-verzióval, ami létezik Windows alá is.