Elindult az Indamedia média és marketing-kommunikációs kiadványa.
További szakmai tartalmakért kattints és kövess bennünket!
MEGNÉZEMKreatív, és kissé agresszív reklámkampányba fogott a Burger King a legnagyobb közösségi oldal, a Facebook népszerűségét kihasználva. A Whopper Sacrifice program mottója az volt, hogy mit lenne hajlandó az ember feláldozni egy hamburgerért. Ez egyszerű alkalmazást tölthetett le a felhasználó, amivel az ismerőseit cserélhette el egy Whopperért: tíz megszakított kapcsolat a közösségi oldalon egy kupont ért, amit a gyorsétteremben ingyen hamburgerre lehetett beváltani (persze a dolog le volt korlátozva fejenként egy kuponra, azt is csak Amerikában lehetett felhasználni).
Az akció váratlanul nagy sikert aratott: néhány nap alatt 233906 Facebook-kapcsolatot szüntettek meg a felhasználók ingyenburger reményében, mire az oldal vezetőinek elege lett, és letiltották a programot. A hivatalos indoklás szerint a felhasználók személyes adatait veszélyeztette a kampány, és különben is, az embereket arra bíztatni, hogy töröljék a kapcsolataikat ellenkezik az oldal céljaival, ami éppen a közösségek építése.
Elindult az Indamedia média és marketing-kommunikációs kiadványa.
További szakmai tartalmakért kattints és kövess bennünket!
MEGNÉZEM