Különböző előtörténetek a Dragon Age: Originsben
Az Electronic Arts alá tartozó, világszerte elismert BioWare fejlesztőstúdió csütörtökön lerántotta a leplet hamarosan megjelenő, sötét hangulatú heroikus fantasy játéka, a Dragon Age: Origins hat történetszáláról. A játékosok karakterei mind a hat eredettörténet esetén máshonnét indulnak útnak, és egyedi események során át válnak a világ megmentéséért folyó küzdelem részesévé. Mindegyik háttértörténet több órás játékidővel, stratégiai kihívásokban bővelkedő küzdelmekkel, jókora felfedezendő területtel és sajátos hangulattal kecsegtet.
A Dragon Age: Origins az első BioWare játék, mely a többféle befejezésen túl többféle bevezetőt is kínál. A játékosok választhatnak, hogy „dalish elfként” vágnak neki a kalandnak (ők az utolsó igazi elfek a játék világában), városi elfek lesznek (az emberek zsarnoki uralma alatt élő elfek), esetleg egy nagy hatalmú mágus bőrébe bújnak. A további választható előtörténetek között találunk törpe nemest, törpe közembert és egy rátarti ember nemest. A játékos a háttértörténet megválasztásával megválasztja karaktere főbb képességeit és elsődleges tapasztalatait is: a háttértörténet határozza meg helyét a világban, és azt is, miként vélekednek róla mások.
A BioWare a minőségi számítógépes szerepjátékok megbízható szállítója, 1995 óta számos világsikerű játékot készített ebben a műfajban. Nevükhöz fűződik a Baldur's Gate és a Neverwinter Nights sorozat, a Star Wars: Knights of the Old Republic, legutóbb pedig Mass Effecttel dobtak nagyot. A cég a Dragon Age: Origins mellett egy történetközpontú online szerepjátékon, a Star Wars: The Old Republicon és néhány, még be nem jelentett projekten dolgozik. A stúdiót 2008-ban vásárolta fel az Electronic Arts.