Utálják az amerikaiak a Facebookot

2010.07.20. 14:23
Minden évben felmérés készül az amerikai háztartásokat kiszolgáló legfontosabb cégek megítéléséről, idén először közösségi portálok is bekerültek az elektronikus szolgáltatók körébe.

A fogyasztói véleményeket tükröző American Customer Satisfaction Index százpontos skáláján a Facebook csupán 64 pontot, a MySpace 63 pontot szerzett, míg a Wikipedia 77, a YouTube 73 pontot ért el. A Facebook ezzel az eredménnyel sereghajtó, az összes vizsgált cég utolsó 5 százalékába tartozik. Sokkal elégedettebbek a netezők a multimédiás online szolgáltatásokkal, a Netflix például 87 ponttal simán veri az online cégek mezőnyét.

A Google is elég gyengén szerepelt, de a keresőportálok közt első helyre került 80 ponttal. A Microsoft Bingje szorosan a nyomában van 77 ponttal, és mögötte a Yahoo csak egy ponttal van lemaradva.

Az American Customer Satisfaction Index azt jelzi, hogy a fogyasztók mennyire elégedettek a termékekkel és szolgáltatásokkal. Minden évben hetvenezer embert kérdeznek meg, és 45 iparág 225 vállalata szerepel a kérdőíveken.

Elindult az Indamedia média és marketing-kommunikációs kiadványa.

További szakmai tartalmakért kattints és kövess bennünket!

MEGNÉZEM
Ma is tanultam valamit 5

Megint 150 vadonatúj, izgalmas téma ismét meglepő válaszokkal

MEGVESZEM