Mobilon is hirdet a Google
Magyarország szerencsére elég kis piac, így a Google mobilos keresőjében egyelőre nem kell rövid hirdetéseket kerülgetnünk. Az amerikaiak, a britek, a németek és a japánok azonban nem jártak ilyen jól, náluk már jelentkezhetnek a cégek, ha 12-18 karakteres hirdetésekkel szeretnék elérni a mobilozókat.
Pont ilyen hirdetések voltak az internet hőskorában a heti hírlevelekben, azzal a különbséggel, hogy a Google nemcsak egy sima URL-t tud a szöveg végén elhelyezni, hanem híváslinket is - erre bökve azonnal felhívható a feltüntetett telefonszám. Zöld számot megadva valószínűleg elég könnyen rávehetők az emberek a telefonálásra, és a lehetőségnek van még egy előnye: mérhető a hirdetések hatékonysága.
(A Pannon wapon hasonlóképpen hívhatjuk fel az éttermeket az Útkereső találati oldaláról. Azt azonban nem tudom, hogy náluk ez csupán kényelmi fícsör, vagy a cégek fizetnek is érte.)
Pont ilyen hirdetések voltak az internet hőskorában a heti hírlevelekben, azzal a különbséggel, hogy a Google nemcsak egy sima URL-t tud a szöveg végén elhelyezni, hanem híváslinket is - erre bökve azonnal felhívható a feltüntetett telefonszám. Zöld számot megadva valószínűleg elég könnyen rávehetők az emberek a telefonálásra, és a lehetőségnek van még egy előnye: mérhető a hirdetések hatékonysága.
(A Pannon wapon hasonlóképpen hívhatjuk fel az éttermeket az Útkereső találati oldaláról. Azt azonban nem tudom, hogy náluk ez csupán kényelmi fícsör, vagy a cégek fizetnek is érte.)
Rovataink a Facebookon