Nagy hirdetési bevételt hoz majd a mobiltévé
Bár most a mobilhirdetések zöme sms-ben érkezik a júzerekhez, a Juniper Research jóslata szerint alig pár éven belül - 2010-re - a tévészolgáltatások lesznek a legjövedelmezőbb hirdetési csatornák.
A Juniper azzal számol, hogy amíg 2008-ban várhatóan még csak 335 millió dollárt költenek mobiltévés reklámokra, addig 2013-ban a globális piac már 2,5 milliárd dollárt ér majd. Az összes mobilreklámra idén várhatóan 1,3 milliárdot költenek, 2013-ban pedig 7,6 milliárdot. A Juniper szakértői szerint a nagy márkák egyelőre keveset költenek mobilon, mert nincsenek meggyőződve a csatorna hatékonyságáról, de ez a jövőben változhat.
Egyébként tavaly a 3 Italia mobilszolgáltató bevételeinek tíz százaléka hiredetésből származott, ami azt mutatja, hogy a hirdetők azért látnak lehetőséget a platformban.
A Juniper azzal számol, hogy amíg 2008-ban várhatóan még csak 335 millió dollárt költenek mobiltévés reklámokra, addig 2013-ban a globális piac már 2,5 milliárd dollárt ér majd. Az összes mobilreklámra idén várhatóan 1,3 milliárdot költenek, 2013-ban pedig 7,6 milliárdot. A Juniper szakértői szerint a nagy márkák egyelőre keveset költenek mobilon, mert nincsenek meggyőződve a csatorna hatékonyságáról, de ez a jövőben változhat.
Egyébként tavaly a 3 Italia mobilszolgáltató bevételeinek tíz százaléka hiredetésből származott, ami azt mutatja, hogy a hirdetők azért látnak lehetőséget a platformban.
i
Rovataink a Facebookon