99 dolláros iPhone-nal megy az Apple a Motorola ellen

2009.11.10. 13:35 Módosítva: 2009-11-10 13:38:08

Aki eddig kételkedett volna abban, hogy az iPhone-nal kapcsolatos pletykákat és rajongói találgatásokat legalább részben az Apple marketingesei fűtik, újabb megdöbbentő parajelenségnek lehet tanúja. Véletlenül éppen azon a napon, amikor az új iPhone-gyilkosnak kikiáltott, és eddig egész jó kritikákat kapott Motorola-telefon, a Droid megjelent, terjedt el a hír internetszerte az Apple nagy karácsonyi árcsökkentő akciójáról.

Konkrétan arról lenne szó, hogy az Apple a karácsonyi szezonnak egy 99 dollárra lehúzott árú iPhone 3GS-sel futna neki, amivel éppen a Droid árának a felére megy le. Bár a pletykákat természetesen nem erősítették meg hivatalos helyről, a lépés egészen logikus lenne az Apple-től, és a cég eddig sem idegenkedett különösebben a meredek árcsökkentő akcióktól, amikor úgy értékelték a szakértői, hogy az eredeti áron már sokkal több telefont nem tudnak teríteni a piacon.

Az idei karácsony azért is fontos az érintőképernyős telefonok piacán, mert mostanában járnak le az első generációs iPhone-ok kétéves hűségszerződései, és rengeteg, a legújabb technológiákra vágyó fogyasztó választ majd új telefont. Ráadásul a hírek szerint lassan lejár az AT&T telefontársaság kizárólagossága is az iPhone amerikai forgalmazására, így érthető lenne, hogy egy utolsó rohammal megpróbál a cég minél több előfizetőt begyűjteni, amíg csak nála elérhető a telefon.

A második generációs, tavaly megjelent iPhone 3G legkisebb verzióját már most 99 dollárért lehet megvenni, így ha a csúcsmodell 3GS-t is leviszik erre az árszintre, az valószínűleg a 3G piacról kivezetésével is jár majd. Hogy az esetleges árcsökkentés mikor és hogyan gyűrűzhet át majd az Amerikán kívüli piacokra, arra egyelőre tippelni sem próbálnak az elemzők.

Köszönjük, hogy olvasol minket!

Ha fontos számodra a független sajtó fennmaradása, támogasd az Indexet!